1.06.2013

Travel.

Πιστεύω πως θα μπορούσα να βάλω στη σειρά πολλές ομορφες,ευχάριστες στο ακουσμα και πιθανως συγκινητικές λεξούλες,μα δε θα το κάνω.
"Δεν υπάρχει λόγος",λέω πρώτα στον εαυτό μου για να νιώσω καλύτερα και να βιώσω την αναχώρηση πολύ πιο ομαλά.
Το αναγκαστικό ταξίδι στο τάχα άγνωστο,είναι λιγάκι περίεργο,όντως.
Παρόλα αυτά,σκοπεύω να μην ανησυχήσω την ψυχούλα μου με σκέψεις ή λοιπά καθολου κεφάτα συναισθήματα.I won't do feelings.

It is an adventure.Οχι πως είμαι και περιπετειώδης τύπος.
It is something new.Μου αρέσει να είμαι σταθερός στα περισσότερα πράγματα στη ζωή μου.
It is something obligatory.Δε μου αρέσει να με αναγκάζουν να κάνω πράγματα.

Κι όμως. I am so gonna have a good time.
Let's do it...
"And may the odds be ever in your favour".
Ναι,μάλιστα.

Λακωνικός ο φίλος απόψε...
Καλη μας χρονιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου