8.27.2012

Taurus.

Τις τελευταίες μέρες όλοι γύρω μου,για έναν ανεξήγητο λόγο,αναφέρονται στα ζώδια...

-Τι ζώδιο είσαι?
-Ταύρος.
-Απαπα,χάλια είσαι..!
-Της μάνας σου το μουνί.

Κανείς δεν πιστεύει στα ζώδια,μα όλοι σκαλώνουν εαν γνωρίσουν κάποιον φρέσκο φίλο του οποίου το ζωδιάκι συμπίπτει με εκείνο του πρώην γαμιά της εκάστοτε δακρυσμένης φιλης,ή του πρώην αρραβωνιάρη της απελευθερωμένης -πλέον- γνωστής της θείας του ή του πρώην γκόμενου "στη μαμα μου τον παρουσίασα ως φίλο απο το στρατό" του κολλητού του.

Οντως κι εγώ πιστευω στα "βασικά χαρακτηριστικά" των ζωδίων.Εαν είσαι το τάδε ζώδιο είσαι σκουπίδι,αρχίδι και μαλάκας.Εαν είσαι το δείνα είσα σκουπίδι,αρχίδι και βλαμμένος.Ναι,τεραστια ποικιλία δεν υπάρχει.Δεν είναι μέρα-νύχτα οι διαφορές.Είναι 7 και τέταρτο το απόγευμα με 10 παρα είκοσι το βράδυ.Χειμερινή ώρα.

Τα καλά και τα κακά των ζωδίων έχουν να κάνουν με το perspective που έχει ο καθένας.
Πολλοί θεωρούν τον εγωισμό ως αρετή.Κάποιοι άλλοι ώς μειονέκτημα.
Υπάρχουν άνθρωποι που βρίσκουν την αυτοπεποίθηση πολύ intimidating.(Κρίμα,δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό).

Είμαι κλασσικό παράδειγμα του ζωδίου μου.
Πείσμα(οχι,αποκλείεται),υπομονή κι επιμονή,ανεξαρτησία,εγωισμός,σταθερότητα.
Όπως επίσης και εγωκεντρικός,ναρκισσος,αλαζονικός ενίοτε...
Ταύρος,σου λεω.

Ούτε ενα αρνητικό δηλαδή.
Πιάνοντας την υπομονή και την επιμονή του ταύρου,καταλαβαίνουμε απευθείας για ποιο λόγο είναι αρετή.
Ο,τι βάζει στο μυαλό του το καταφέρνει.Maybe a bit sooner,maybe a bit later.Το βασικό είναι πως το καταφέρνει...Δεν θυμάμαι εγώ που 8 μήνες "κυνηγούσα" ένα μωρό (συγγνώμη,για την ωμή  γλώσσα)
και επιτέλους κατάφερα να το γνωρίσω?Το πως κατέληξε,άλλο θέμα.Δεν έχει να κάνει με τα ζωδιακά χαρακτηριστικά,αλλά με τη χαζομάρα την εγκεφαλική.
Η θα ξεχάσω εγω που με την επιμονή μου καταφέρνω να αλλάξω καταστάσεις?Για να γίνει το δικό μου,that is...
Στη δουλειά μου δεν το 'χω αυτο.Προφανώς.Γι'αυτό και γράφω σε αυτο το μιζεροblog και οχι για το New Yorker...

Βασικότερο ίσως χαρακτηριστικό του ζωδίου μου,είναι η σταθερότητα.True.
Oντας για πρώτη φορά-συνειδητά- single,βλέπω πως ναι μεν όλο αυτο το πιο ευκαιριακό,εφήμερο dating scene είναι πολύ διασκεδαστικό,μα θα με κουράσει τόσο γρήγορα.
Θέλω κάτι σταθερό στη ζωή μου...Αυτή τη σταθερότητα μου μπορούν να μου την προσφέρουν και οι φίλοι μου,δεν χρειάζομαι ντε και καλά σχέση.Εαν πάψει να με γεμίζει τόσο έντονα αυτή η φιλία,ε ναι, τότε θα εχει έρθει η ώρα για ταχα παντρειά.
Ακόμη τα καταφέρνουν τα φρεντόνια,οπότε hide your daughters,sons and fathers.Ι'm a playah..!

Ο Ταυρος,γιες that's me,είναι και λίγο της βαρεμάρας...Τον λες ενίοτε νοθρό.
Για να τον κερδίσεις  και να λειτουργήσει νόστιμα,πρέπει να τον ερεθίσεις εγκεφαλικά...
Αλλιώς,σαν μια άλλη Linda Evangelista,δεν παίζει να σηκωθούμε απο το κρεβατάκι μας.Οχι για 10.000.Μη σου πω,52.000.
Κι αυτό φαίνεται και στο σεξ.Το ζωδιάκι θεωρείται άκρως ερωτικό.Δεν θα το σχολιάσω καν αυτό το last part περαιτέρω.Θα πω απλα πως ισχύει.Αλλά και πάλι εαν δεν λειτουργήσει και λίγο ο εγκέφαλος.Δύσκολα.Οχι πως δεν θα πάει το αίμα στο τσουτσουνάκι και ξαφνικά θα χλωμιάσω,αλλά δεν θα είναι στο ίδιο level.
Ο ταύρος όταν βαριέται τόσο,που ακόμη και να κουνήσει τα χεράκια του 10-15 φορές ρυθμικά το βλέπει βουνό,βάζει έναν αγνωστο να το κάνει για εκείνον.Κι αυτή είναι η διαφορά μαλακίας και one night stand.Δεν είναι η "μανιέρα" του,σίγουρα όχι.Αλλά πολλές φορές,ισχύει.

Για να κλείσουμε το ζωδιακό-έχω να πάω και για καφέ-όλες οι αηδίες που λένε για τα χαρακτηριστικά των ζωδίων,ισχύουν.Αλλά αυτά μπορούν να αλλάξουν βάσει χαρακτήρα.Τόσο εύκολα,όσο ευκολα μπορεί να πιει η αγαπημένη μου,αλκοολική,Karen Walker.
Δηλαδή πολύ.Αλλά πολύ...

Είμαι ταύρος και proud of it.
---
Πωπω,έκατσα και μίλησα για ζώδια,έτσι?
Eh... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου