5.27.2010

Curse.

Μια ωδή στην παράνοια...

Μήνας Μαιος.
Ουρολόγοι,ωτορρινολαρυγγολόγοι,δερματολόγοι,γαστρεντερολόγοι..
ίσως ένας ψυχολόγος σύντομα...
Με ΄γεια μου!

Ποιο τσιμπούκι με καταράστηκε?Να πάει να τρυπηθεί με κανέναν σκούρο ή μη,
μπας και ηρεμησω κι εγώ...
Αλλά θα μου πεις,όμορφος,εξυπνος,χαρισματικός,μορφωμένος και όλα τα καλά είμαι ο πούστης...
Αλλα γιατί βρε τρύπιο ζώο με καταράστηκες...Της μανας σου το κουτί,παλιόσκυλο...

ΝΑΙ,εχω της Παναγίας τα νεύρα...Τόσα που έψες αργά τη νύχτα,δαγκωνόμουν μόνος μου και δεν κοιμήθηκα καθόλου...
Με ΄γεια μου και πάλι!
Αλλά ξέρω ποιος φταίει(πέρα απο τα ζηλόφθονα τσιμπούκια)...
Οι Μοίρες!
Αυτές οι κακογερασμένες σαβούρες που βαριούνται και παίζουν με νήματα...Πλέξε καμια κάλτσα στον στρατιώτη βρε πουτάνα και άσε τα άλλα τα νήματα...Αργόσχολα σκυλιά!γαβ,γαβ και τα λοιπά...

Επειδή τώρα κουράστηκα,πάω να κραυγάσω δυνατα στο μπαλκόνι μου...
Με ΄γεια!(ναι,είναι "motto",deal with it!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου