1.14.2014

Well..


"Καλός πολίτης"...

Τι να σου πω,θα δείξει...

Ο στρατός.λέει ο λαός,σε κάνει άντρα...Σωστά.
Όχι.Τα επίπεδα της τεστοστερόνης και η ωρίμανση του μυαλού σου δεν ανεβαίνουν level καθαρίζοντας τουαλέτες,κάνοντας σκοπιές με όπλα που δεν ξέρεις να χρησιμοποιείς και φορώντας το χακί outfit.Ο μοναδικός τρόπος που δέχομαι το σκεπτικο του "ο στρατός σε κάνει άντρα"είναι η ζωή μετά.
Υποτίθεται,μετά το στρατό,γίνεσαι άντρας επειδή υποτίθεται πως πρέπει να αναλάβεις τις ευθύνες σου και να ζησεις τον εαυτό σου.Υποτίθεται.Οι γονείς υπάρχουν σαν "δίχτυ ασφαλείας",(στην Ελλάδα ζεις κουκλάκι μου,μείνε και μεχρι τα 48 σου στο πατρικό,μπορείς),παρόλα αυτά χρειάζεται μια δουλίτσα να κάνεις τα κουμάντα σου.
Και μπαίνουμε στο βασικό θεματάκι μας...Μετά το στρατό τι?
Δουλειά,σχέσεις,μέλλον.
Βάζω τα σκούρα να πενθήσω τα επόμενα αβέβαια,μη επιτυχημένα μου βήματα.
Προφανώς,θα φας τα μούτρα σου,θα δεχτείς απόρριψη(στη δουλειά εννοώ,στα ερωτικά αποκλείεται,ειμαι μια μαγεία),θα φας σκατά...Αλλά είναι λογικό.Και λιγάκι επιθυμητό.
Εαν δε φας και τα σκατά-λίγα,πολλά αυτό δεν μπορείς να το ξέρεις-πως θα καταλάβεις αργότερα τι γεύση εχει πραγματικά η επιτυχία?
Μια δουλίτσα θέλουν όλοι για τα προς το ζην.Η για ενα χαρτζιλίκάκι,να μη ζητουν σα δουλικά μονίμως απο τους γονείς...Αλλά που να τη βρεις?Με μεροκάματα των 3 ευρώ την ώρα,τί θα πρωτοκάνεις?
Κλαίμε και σχολιάζουμε τα καημένα τα παιδάκια που βγάζουν το πατρόν στα διεθνή ύδατα για να βάλεις ένα τσίτι,αλλά σε λίγο θα λέμε"Ενταξει,αυτά εχουν δουλειά όμως".Ακου τώρα..
Δε συζητώ καν το "θέλω ν κάνω κάτι πάνω στο αντικείμενο μου".Αντε μωρέ,υπερβολές.
Καν'το χόμπι καλύτερα...
Προφανώς κι εσυ καρδιά μου,πρέπει να ενεργοποιηθείς.Μην κρυβομστε πίσω απο το κρινοδάχτυλο μας.
Η αναζήτηση θα συνεχιστεί για πολλά ακόμα επεισόδια.

Να πιάσω το θέμα των σχέσεων?
Θα το πιάσω απο τα μαλλιά(εγω εχω λίγα όποτε μου βγαίνει το γινάτι).

Η επανένταξη-μια υπερβολή ειμαι- στην καθημερινότητα θέλει λίγο καιρό να συνηθιστεί.
Ισως πρέπει να κάνεις μια επανέναρξη των φιλικών σου σχέσεων.Αυτό εχει να κάνει με την ποιότητα της φιλίας σου βέβαια.
Στα ερωτικά τώρα-ναι,εδω ήθελα να καταλήξω-  ισως πρέπει να κάνεις μια καινούρια αρχή.
Ή να αρχίσεις να ξανα ασχολείσαι με τα αντικείμενα πόθου του παρελθοντικού σου εαυτού.
Εκτός εάν φοβάσαι.Εκτός και αν φοβάται ο άλλος.Εκτός εαν δεν τολμάς.Εκτός εαν δεν τολμάει ο άλλος.
Τότε τράβα σε άλλη χώρα και ζήσε κατι που θεωρείται ιδανικό,ισως επειδη είναι μακρια.Και οχι πραγματοποιησιμο.
Αν θέλεις κάνε περιστασιακό σεξ.Καλό ειναι κι αυτό...Αλλους του κουράζει ευκολα,αλλους τους βοηθάει στο να κρατούν σε ισορροπια την εξαλλη λιμπιντό τους.
Θα το συζητήσουμε αλλη φορά αυτό εις βάθος,δεν προλαβαίνω τώρα,δεν με αφήνει ο εκδότης να γράψω πάνω απο συγκεκριμένο αριθμό λέξεων.Εχει τα δίκια του,Μιλάω πολύ ανάθεμα.

Δεν είπα και τίποτα ακόμα.Τώρα αρχίζει το καλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου